Sunday 7 April 2013

Temuramah bersama Albielek


Written by Mistis Organization: Sunday, August 5, 2007

Albielek adalah salah seorang yang terselamat dari Eksperimen Philadelphia, satu eksperimen oleh kerajaan Amerika lewat tahun 1940an. Beliau dikatakan telah mengembara melalui terowong masa yang dihidupkan oleh mesin masa; dua benda yang hanya muncul dalam fiksyen sains. Adakah semua yang dikatakan oleh Albielek dapat dipercayai?Mungkin bukan 100% tetapi di sana ada beberapa perkara yang menarik dan munasabah dari segi teori sains dan kronologi sejarah. Apa pun tidak salahnya kita mengambil tahu semua ini lantas berfikir sejauh mana kebenarannya. Temuramah ini dijalankan oleh tiga orang panel yang mengambil sebuah lokasi di Amerika.

S=soalan AB=Albielek

S: Saya ada satu soalan yang mana baik untuk memulakan temuramah ini. Bolehkah anda memberikan satu gambaran bagaimana mereka membuatkan sebuah kapal perang hilang dari pandangan serta-merta?Saya tahu ia menggunakan beberapa penjana...dan sekarang apa lagi yang mereka buat?

AB: Gambarannya ialah anda perlu mengherot ruangmasa normal ini. Apa yang mereka buat ialah mereka memutarkan ruangmasa yang mana kapal tersebut berada di dalamnya. Jika anda memutarkan ia pada 45 darjah kapal itu menjadi ghaib dari pandangan, jika anda memutarkan ia 90 darjah ia akan keluar dari realiti biasa dan ia bukan apa yang mereka mahu buat. Teknik asasnya, ialah apabila anda memutarkan medan masa. Akibatnya, isyarat radar akan melepasi seakan-akan ia tidak wujud. Apabila anda memutarkan ia cukup jauh, secara optiknya ia tidak wujud. Ia tidak nyata kepada mata di bawah pemerhatian biasa.

S: Apakah itu medan masa?

AB: Medan masa adalah kesan dari realiti fizikal kita. Menurut Einstein ia adalah satu dimensi fizikal. Di dalam kata lain ia dimensi keempat.

S: Dan ia dapat digerakkan?

AB: Ia dapat dimanipulasi, ia dapat diperalatkan, dikawal. Anda akan dapat berbuat apa-apa dengannya.

S: Adakah anda menggerakkannya dengan magnet?

AB: Anda dapat menggerakkannya dengan medan elektromagnet dan medan R.F, walaupun ia bermakna modulasi medan-medan ini serupa dengan menjana medan-medan dengan kadar tinggi. Dalam lain kata, anda tidak memberi kesan kepada medan masa secara biasa iaitu secara radiasi elektromagnet yang biasa.

S: Apakah itu medan R.F?

AB: Radio Frequency. Benda yang sama pada radio, tv atau apa saja.

S: Jadi ia ada kombinasi dua perkara?

AB: Medan R.F berinteraksi di dalam sifat tertentu dan peralatan tambahan untuk menghasilkan medan tahap tinggi yang mana akan memutarkan medan masa.

S: Adakah satu objek atau orang sama ada pergi ke masa depan atau yang lepas menerusi terowong masa, tidakkah ini akan mencetuskan satu paradoks/sesuatu yang berlawanan sebab ini akan mengakibatkan sesuatu objek tidak dipunyai oleh masa yang khusus?

AB: Ya, betul kata anda.

S: Jadi, adakah itu menjadi masalah?

AB: Tidak, ia tidak menjadi masalah, sejauh yang saya tahu. Saya hanya berkata tentang Montauk. Mereka biasa menghantar orang menerusi terowong masa dan mengambil mereka kembali. Mereka telah menghantar sesuatu objek menerusi terowong masa itu dengan tidak bermaksud untuk membawa mereka kembali pada masa itu. Seolah-olah menyimpan mereka pada satu jarak. Saya memahami dari Dr. Herman Entenman yang berkata, telah berlaku pada satu peristiwa mereka telah kehilangan apa yang mereka hantar kerana terowong masa itu telah binasa disebabkan kegagalan peralatan. Jadi terowong masa itu telah musnah dan terpisah-pisah. Apa yang berada di sana hanyalah atom-atom yang hilang dalam keabadian, sekadar berkata. Tetapi lain dari itu, mereka tidak mempunyai masalah dalam menghantar sesuatu dan kemudian mendapatkannya kembali sama ada sesuatu objek ataupun seseorang. Masalah yang sebenar datang apabila anda dengan sengaja mencuba, yang mana telah dilakukan, untuk mengubah sejarah masa lalu dan mengubah apa yang berlaku pada orang-orang tertentu. Itulah yang terjadi ke atas saya. Sesuatu telah berlaku melibatkan makhluk asing yang dikirimkan ke masa lepas; kira-kira 100,000 tahun dahulu. Dan juga abang saya, saya tidak pasti berapa tempohnya. Saya dapat anggarkan dari apa yang dia kata, dalam 12,000 tahun dahulu, mungkin kurang di mana sesuatu dari masa kini telah dipaksa kebelakang pada dia dan mengubah seluruh dunia sekelilingnya.

S: Di mana penulis cerita The Philadelphia Experiment mendapat maklumat mereka?

AB: Ia adalah cerita yang panjang dan menarik. Saya terpegun sendiri dan kami menganggap pada beberapa lama, maklumat itu telah datang kebanyakannya sebagai spekulasi pada penerbit yang sebenar. Saya tahu siapa dia, tetapi namanya tidak muncul dalam cerita itu dan dia sememangnya tidak mahu namanya muncul. Tetapi dia ada bertanyakan perkara ini kepada Preston (Nichols) dari tahun 1982 hingga 1983 banyak soalan mengenai Philadelphia Experiment, dan Preston tahu tentangnya, dan pada masa itu, akhirnya mengakui tentangnya dan telah menjawab 1001 soalan lelaki tersebut. Dan lelaki itu telah menjadi pengarah sebenar filem tersebut.Kami anggap dia telah mengembangkan dengan spekulasinya sendiri pada hal ini kerana ada yang tak betul di sana, tetapi ini berdasarkan pada maklumat Preston dan dia mengembangkannya berdasarkan itu.

Hal ini berlaku begini. Kami telah membuat satu syarahan di New York dalam tahun 1989. Preston, Duncan dan saya sendiri dijemput untuk berkata mengenai Phoenix Project dan Philadelphia Experiment, yang mana kami telah terlibat di dalamnya. Salinan dari syarahan ini telah dibawa seseorang ke England dan didapati oleh EMI Thorn dan seseorang pula telah mendapatinya didalam simpanan.

Seterusnya, mereka datang ke New York dan mencari Preston. Mereka menjumpai alamat Preston dan datang ke rumahnya pada satu petang dan berkata, "Kami akhirnya menemui anda. " Preston berkata, "Apa maksud kamu?" Dia berkata , "Kami telah lama mencari diri anda. Anda adalah orang yang keempat dalam gambar ini"

Preston berkata,"Gambar apa pulak ni?" Dia menunjukkan satu potret keluarga yang dibuat pada tahun 1890 dari adik-beradik Thorn dari Thorn Industries. Satu dari penaung organisasi ini adalah Aliester Crowley dan terdapat seseorang dalam gambar itu iaitu orang keempat tersebut yang nampak lebih tua. Orang keempat ini dirujuk kepada Preston kecuali dia nampak kira-kira 10 tahun lebih tua dari rupa Preston pada masa itu. Dan mereka tahu orang keempat ini sangat penting dan Crowley berkeras pada masa itu yang lelaki ini bukan dari masa mereka, iaitu tahun 1890. Dia adalah dari masa depan, dan lelaki ini telah memberi dia seluruh sejarah eksperimen itu dan ia telah pun berada di dalam arkib EMI Thorn sejak 1890.

Pada suatu masa dalam tahun 60'an atau 70'an EMI Corporation dan Thorn Industries bergabung dan mereka membuat keputusan membuat satu filem. Mereka ingin memulakannya dalam tahun 1983 dan mereka datang ke Amerika untuk membuat pengambaran. Tetapi mereka telah berkata yang mereka mempunyai rekod sebenar eksperimen itu di dalam arkib mereka sejak 1890.

S: Dan anda berkata Preston dibawa kembali ke masa ini?

AB: Preston dibawa kembali mengikut kenyataan yang dibuat oleh Crowley dan berdasarkan rekod arkib tersebut.

S: Kami ingin mendapat penjelasan tentang sesuatu. Berapa umur anda sekarang?

AB: Mengikut sijil kelahiran 63 tahun. Tetapi apabila ditambah dengan tarikh sebenar kelahiran saya ia menjadi 73. Dalam istilah masa sebenar tidak mengira umur penyurutan saya ( Al-Bielek dijelmakan kepada Ed Cameron) menjadi 63 ditambah 30 menjadi 93 yang mana umur ini adalah ditambah dengan masa yang saya habiskan pada pelbagai projek rahsia kerajaan seperti Phoenix Project yang mana mereka membuatkan otak kanan dan kiri terpisah, macam sesuatu personaliti konjugat. Mereka buat ini semua untuk menjadikan anda bekerja dalam dua projek berbeza pada dua masa rujukan secara praktikalnya sebagai dua orang berbeza.

S: Jadi anda hidup lebih 93 tahun dalam badan seorang lelaki berumur 63 tahun?

AB: Ya.

S: Adakah anda membuat spekulasi bahawa Phildephia Experiment telah diatur oleh makhluk asing?

AB: Ia sangat pasti telah diatur. Lebih-lebih lagi pada masa kini. Di sana telah ada spekulasi dua bulan yang lalu menyebabkan hal ini hanyalah permulaan untuk mengetahuinya. Seluruhnya telah diatur.

S: Apa yang membuatkan anda berkata ia diatur oleh makhluk asing?

AB: Akhirnya telah didapati maklumat pada perjanjian Roosevelt, yang mana dia telah menandatangani satu penjanjian dengan makhluk asing dalam tahun 1934. Saya mula mencari mengenai hal ini dan mula nampak sesuatu darinya.

Pleiadians (satu dari puak makhluk asing yang diceritakan oleh Al-Bielek) telah datang lagi dalam tahun 1953 ketika mereka berkeras satu dari sebab mereka perlukan jika mahu mereka berurusan dengan Amerika. Kerajaan Amerika perlu menghapuskan semua senjata nuklear mereka. Tetapi kerajaan tidak bersedia melakukan semua itu, tidak di dalam tahun 1953. Jadi mereka semakin berlembut dan kemudiannya datang pula Grey ( satu dari puak makhluk asing) dan kerajaan membuat perjanjian dengan mereka.

Tetapi bila dilihat kembali pada tahun 1933 ketika perjanjian Roosevelt dengan "K" (satu puak makhluk asing) dan kerana itu dalam tahun 1934 Pleiadian telah pergi kepada Nazi Jerman dan bekerja dengan mereka. Tetapi di sana menyeberangi Atlantik terdapat dua kuasa yang bersedia untuk berperang di antara satu sama lain. Di sana terdapat satu kumpulan ET (extra-terrestrial) di satu pihak di Atlantik berkongsi maklumat teknikal dengan kami, ia ternyata bahawa di sana terdapat satu lagi pihak di Atlantik yang memberi maklumat untuk cuba menyeimbangkan, terutama sekali satu dari mereka mengambil berat dengan kelangsungan hidup manusia.

Saya akhirnya mendapat maklumat dari beberapa orang. Penegasan yang asal, saya memahami di sana ada hitam putih dalam hal ini, datangnya dari Billy Meyers di Switzerland.

S: Apakah E=MC2C2 timbalbalik cahaya bermaksud?

AB: Ia harus bermaksud C itu kepada yang keempat (dimensi). Bahawa bukan mempunyai makna yang lain memutarkan anda kepada satu dari lokasi hyper ruang yang mana C kepada yang keempat dan anda diluar elektromagnetik dan anda melepasi ke dalam satu dari kawasan eter.

S: Adakah tepat jika dikatakan yang mereka buat Eldridge (kapal perang USS Eldridge) ghaib ialah dengan memutarkan ia kepada dimensi lain?

AB: Itu yang terjadi tetapi bukan itu yang dimaksudkan. Apa yang dimaksudkan memutarkan medan masa jadi di sana tidak akan terjadi refleksi sama ada tenaga cahaya atau elektromagnet yang mana pada dasarnya sama seperti frekuensi.

S: Jadi mereka memisahkan dimensi masa...

AB: Ya, dan diputarkan ia dan semua mereka celaka kerananya. Tetapi sudah pasti tidak semuanya terjadi.

S: Mereka menghentikan seluruh putaran...

AB: ...menentukan lokasi medan di sekeliling kapal.

S: Bagaimana anda dapat mula memahami itu?

AB: Kerana saya bukan hanya mempunyai latihan fizik semuanya tetapi juga latihan khas yang mana datang dari Von Neumann kerana dia memahaminya. Pada masa itu bila anda merupakan graduan dari bidang Fizik dari universiti terbaik hari ini, selaras dengan tahap Ph.D, anda tidak benar-benar tahu apa yang berlaku kerana maklumat telah disembunyikan. Pemahaman datang kemudian. Semuanya hanya asas kepada pemahaman. Pemahaman yang sebenarnya terhadap apa yang terjadi datang dari kajian sendiri. Ini adalah mengapa Illuminati telah berdiri begitu lama kerana di sana terdapat asas pengetahuan yang kukuh, sebaik kemampuannya. Tetapi Von Neumann telah membayangkannya, bersama Hilbert, dan dia bersemuka dengan Hilbert dan mungkin Einstein dan Levinson.

S: Apa yang anda katakan pada seseorang yang mempunyai latarbelakang fizik yang mahu pemahaman yang mendalam, bagaimana mereka melakukannya?

AB: Bagaimana?Hmmm...anda harus belajar sedikit dari kesusasteraan dan maklumat dari Tom Bearden, sebagai contoh. Tetapi berhati-hati juga dengan Tom Bearden kerana dia juga meletakkan maklumat yang salah. Anda harus menapisnya dahulu. Dia telah meletakkan maklumat yang bagus tetapi selalu sahaja dia letakkan kesilapan di sana, terutama sekali ia terjadi dalam rujukannya mengenai kawalan cuaca yang dibangunkan oleh Rusia. Ia tidak benar. Kita (Amerika) mempunyainya sendiri. Dan yang lainnya, asas Fizik yang lain merujuk kepada lompatan elektron di dalam orbit terluar atom yang benar pada satu jangkamasa dan kemudian maya pada jangkamasa yang lain. Ini benar. Tetapi dia berkata apabila ia menjadi maya, ia pergi kepada alam masa kebelakang, kemudian ia jatuh kepada alam anti-zat. Alam anti-zat bukanlah masa kebelakang. Di sana ada alam masa kebelakang dan alam anti-zat. Jadi ada maklumat salah di sana. Dan dia menerangkan sebahagiannya betul, tetapi tidak sepenuhnya betul.

S: Jadi di mana anda mencari untuk maklumat tambahan yang lain?

AB: Di mana lagi? Saya hanya melihat kepada hasilkerja Von Neumann. Dia telah menyenaraikan 15 buku dan sebahagian darinya tidak berkait kepada hal ini. Dia mempunyai maklumat dan hasilkerja yang mana ternyata kembali kepada pendekatan teori yang mana telah pun dibuat.

S: Tetapi di sana tiada jalan kita boleh mendapatkan persamaan masa, betul?

AB: Ya, tidak. Ia sangat rahsia.

S: Berhubung dengan eksperimen bot, adakah kerana mereka telah menjana terlalu banyak tenaga, yang membuatkan mereka tidak mendapat apa yang diharapkan atau di sana terdapat manipulasi makhluk asing yang sebenarnya menjana medan itu seperti yang mereka harap-harapkan?

AB: Tidak, hanya putaran medan itu sendiri tidak menghasilkan masalah. Ia menjadi fakta bahawa mereka terkunci dengan eksperimen yang lain yang mana membawa mereka jauh disebalik tahap keenam yang mana mereka mampu menjana ke atas Eldridge. Mereka mampu menjana enam tahap dalam usaha untuk mencapai tahap 5 di mana tahap 5 yang diperlukan untuk memutarkan medan masa. Anda ketinggalan satu perkara. Anda memanipulasikan dari tahap tertinggi kepada yang dibawah, itulah mengapa mereka pergi kepada tahap keenam dahulu sebelum mendapatkan tahap kelima. Tetapi itu sendiri tidak berbuat apa yang terjadi. Anda mempunyai cara tambahan dan mempunyai faktor lain yang mana menyebabkan kuncian tersebut.

S: Salah satu yang menarik adalah berkenaan video ini yang kami lihat pendekatan anda dan abang anda yang unik dalam memahami masa, sejak anda mengalami satu pengalaman dengan masa di dalam cara yang tidak biasa/linear. Apabila anda telah mencipta satu gelung seperti gelung yang telah dicipta di antara tahun 1943 hingga 1983 dengan harapan untuk mengunci dua eksperimen berbeza, bagaimana gelung tersebut pecah?

AB: Ia tidak begitu. Ia berada di sana dan masih di sana tetapi selepas jangkamasa tertentu yang mungkin tidak memberikan apa-apa kesan. Bila anda mendapat 20 tahun selepas tahun 1983 ia tidak lagi mendatangkan masalah. Anda tidak kehilangan ia, anda tidak memindahkan ia. Ia hanya tidak memberikan kesan lagi. Ia mempunyai kesan melalui transit dan apabila anda kembali.

S: Ia terbubar?

AB: Tidak, hanya sesuatu tinggal di sana dan wujud seperti asap di udara. Ia berada di sana dan menghilang pada jangkamasa yang lama.

(memandang kepada 'boat experiment') Tiada yang diperkatakan kepada kami berkenaan pengembaraan tersebut, hanya apa yamg mereka buat dalam eksperimen itu. Kami tidak mempunyai ramalan tentang apa yang akan berlaku. Ia tidak dirancang atau diingini. Ia hanya terjadi.

Saya tidak kecewa tentang itu. Hanya satu perkara yang saya selalu fikirkan dan bertanya sama ada saya kecewa ialah sama ada atau tidak kami lebih baik mati dari membiarkan Duncan (Duncan Cameron) kembali ke tahun 1983. Saya menahan dia di atas kapal jadi dia tidak melompat keluar dari kapal kedua kalinya, sehingga kapal kembali ke ruangmasa normal. Dia tidak kembali menerusi pengalamannya itu dan telah mati. Apa yang terjadi adalah berbeza. Sama ada atau tidak mereka lebih baik adalah satu spekulasi yang liar dan ia adalah berat. Tetapi sudah pasti ia adalah berbeza. Saya tidak di dalam posisi untuk benar-benar mengharapkan apa yang dia buat. Dia tidak memberiakan amaran dia mahu berbuat akan ia. Filem itu menerangkan sebaliknya, tetapi sudah pasti filem tersebut mempunyai banyak spekulasi di dalamnya bahawa dia merancang untuk kembali disebabkan kekasihnya. Di sana tidak ada kekasih di penghujungnya, faktanya, ia adalah suatu bencana kepadanya.

S: Apa yang anda faham tentang anti-zat?

AB: Oh, itu datangnya dari Von Neumann. Von Neumann sangat sedar akan perkara ini. Dan di sana terdapat banyak hasilkerja dibuat untuknya sekarang. Hari ini kita telah membenarkan spekulasi tentang anti-zat dalam Fizik. Dan, sudah pasti, di sana ada perbincangan, keduanya di dalam suasana sains fiksyen dan dalam Fizik berkenaan apa yang anda harus lakukan untuk mencipta tenaga dari zat/anti-zat tanpa mencipta satu bom sangat berkuasa yang tidak masuk akal yang mana sangat membinasakan. Tetapi di sana terdapat banyak spekulasi yang sekarang kepada dua alam semesta, dan jika anda mendapat zat dari alam kepada alam yang lain apa yang akan terjadi?Dapatkah anda mengawal tindakbalas dan berapa banyak tenaga yang dapat dicipta?Itu yang menjadi spekulasi pada masa kini.

Tambahan pula, ia ada sedikit dari spekulasi kerana anda mempunyai aspek-aspek kapalangkasa UFO yang didapati oleh pihak kerajaan di Nevada. Itu yang diperbincangkan.

Bob Lazar telah membincangkan tentang element 115 dan fakta mereka menggunakan ia untuk menjana anti-zat dan sumber penjana anti-zat dan dari itu mereka dapat menguatkan gelombang graviti dan ini yang digunakan untuk memandu sistem pengangkutan mereka. Sekarang di sana tidak ada teknologi seperti itu di bumi ini. Dia berkata bahawa tidak ada cara kita dapat menirunya. Dia berkata lebih jauh, di sana tidak ada cara kita menjumpai atom element 115 dalam apa jua kuantiti kerana ia memerlukan keadaan fizikal yang berbeza sepenuhnya untuk menghasilkannya. Walaupun dia berkata kerajaan kita mungkin mempunyai dalam 500 paun benda ini, dan ia sangat berkuasa.

Dia berkata dia di arahkan kerana apa yang mereka panggil "satu peristiwa nuklear tidak berjadual", yang mana sejumlah saintis telah mati terkukus. Mereka pula telah diarahkan untuk menggantikan tempat saintis-saintis malang itu. Dan dari situlah dia mendapat maklumat. Dia telah berada di Los Alamos berkerja sebagai ahli Fizik. Dia telah mendengar berkenaan ini dan pergi bercakap dengan EG dan G dan kelihatannya dia telah diterima dan kemudian dia sebenarnya diletakkan di bawah sistem gaji tentera laut, itu yang dia kata, dan kemudian dia pergi ke Los Alamos dan akhirnya bekerja dengan UFO dan masalah UFO dan yang berkaitan dengannya.

Komennya bahawa mereka tidak benar-benar cukup orang yang berkelayakan. Mereka tidak memahami apa yang berlaku. Mereka tidak benar-benar faham apa yang terjadi kepada ini, dan dia berkata adalah mustahil untuk menghasilkan elemen 115 di bumi. Elemen itu telah pun ada di dalamnya. Lagipun mereka mempunyai teknologinya. Dia berkata sudah pasti ia bukan dibuat disana. Dia berkata dia boleh berkata sesuatu yang sangat mentah bagi seorang ahli Fizik. Tidak ada cara kita dapat membinanya, bukan pada abad ini. Tetapi 50 tahun dari sekarang, siapa tahu. Mungkin 20 tahun dari sekarang.

(menyebut tentang penggalian masa, implikasinya dan kebebasan)...benda-benda dapat dimanipulasi di dalam asas masa depan kita untuk mengubah garismasa. Sekali lagi untuk mengubahnya pada asas lebih besar, ia menjadi perkara kecil bagi seseorang. Jika ia menjadi asas besar ia akan memberikan kesan kepada seluruh planet, bergantung kepada apa yang memberi kesan akan ia. Sekarang kebebasan tetap memainkan peranannya, kemudian garismasa akan beranjak dan seluruh senario realiti berubah, selepas ia berubah anda akan tetap bebas tetapi, saya memahami asas kepada soalan anda: adakah ia seperti realiti yang lebih tinggi dan keluar dari minda anda dan setelah itu anda kembali bermain dengan realiti yang anda tahu, atau sebagaimana yang saya tahu atau orang lain tahu. Ia membangkitkan beberapa soalan yang serius. Dan berapa banyak kebebasan akan kita benar-benar punya?Dalam lain perkataan, siapa yang lain?...biarkan berkata, siapa yang punya kebebasan lebih dari kita?

S: Berbalik kepada had masa, mereka memisahkan medan masa dengan Eldridge, adakah anda bersetuju dengan Bearden bahawa dimensi masa berhubung dengan dimensi lain, dengan dimensi yang lebih tinggi?

AB: Ya, pada asasnya.

S: Bagaimana?

AB: Dimensi masa terlibat pada dimensi keempat dan kelima tetapi alam anti-zat anda juga terkunci didalamnya, tetapi ia tidaklah terkunci dengan cara itu, ia terkunci dalam dimensi keenam dan juga kesebelas. Dan anda dapat menerusi keseluruhannya, gubahan yang aneh, anda masuk ke dalamnya, menerusi manipulasi masa yang lebih tinggi, anda pergi ke kawasan alam yang lain. Sekarang bukan selengkapnya menjawab soalan anda pada apa yang Bearden berkata. Tetapi, seperti yang saya kata, dia membetulkan sekurang-kurangnya sejauh yang saya faham apa yang dia katakan, dan saya tidak pasti saya memahami semua yang dia katakan kerana saya tidak membaca kesemuanya.

Masa adalah, dalam ertikata yang lebih besar, di dalam realiti, adalah satu dimensi. Tetapi ia bukanlah sesuatu, pada tahap kita disini, benar-benar faham, dan kita sememangnya tidak melihat ia. Kita hanya melihat kesannya sahaja.

(menyebut tentang Bearden)...kerjanya yang sebenar sekarang ialah analisis pertahanan dan analisis strategi, benda yang sama yang dia telah lakukan ketika di dalam tentera dan dia lakukan ia untuk syarikat persendirian. Dan dia juga kelihatan tetap berhubung dengan Intelligence. Dia berkata yang dia telah bersara tetapi saya mempunyai keraguan terhadapnya kerana beberapa perkara yang dia katakan. Tetapi kebanyakan kajiannya dan dia telah berkata bahawa syarahannya kepada orang ramai adalah berharga, ketika dia mula berkata tentang hasilkerja Rusia, UFO dan modifikasi cuaca dan apa yang dia telah katakan, ini adalah kajiannya sendiri, ia bukan datang dari sumber sulit kerajaan, ia tidak melanggar maklumat sulit kerajaan mahupun maklumat yang mempunyai hak istimewa. Dia telah berkata, ini ialah kajian sendiri, ia tidak ada kena mengena dengan yang lain. Dia sangat jelas berkaitan ini dan saya pasti dia benar-benar betul kerana dia berada di dalam masalah yang dasyat.

Di sana hanya satu kawasan di mana dia 'mencucuk hidungnya' dan dia mendapati dirinya di dalam masalah, itulah ketika dia berkata tentang AIDS, sebab dan penawar AIDS. Dia mempunyai bukunya; AIDS: Biological Warfare; dan ia adalah satu bom. Dan dia mendapat lebih dari hanya tangannya dibanting bahawa kerana dia menyatakan mentah-mentah penyebab dan penawar yang berpotensi, (secara tepat), untuk bahagian yang terpenting. Dia menyinggung kepada penawar elektromagnet tetapi dia juga tidak menyatakan, walaupun saya tidak membaca buku dia sepenuhnya, dia secara tepat menyatakan di sana tidak ada hubungan electromagnetik. Di sana sememangnya terlalu jauh sebagaimana mekanisme tindakan diambilkira. Virus itu masuk ke dalam tubuh. Tubuh, jika ia bekerja, dan anda tidak 3/4 mati, sistem pertahanan tubuh akan menyingkirnya secara automatik. Dan kemudian ia berada di sana untuk jangkamasa tidak matang. Ia berlangsung selama 6 bulan , atau mungkin 10 tahun dan tiada apa yang berlaku. Kadang-kadang ia tidak memberi kesan langsung pada sesetengah orang. Mereka mendapati virus di dalam tubuh mereka setiap masa. Mereka mendapat seekor virus HIV ditambah tindakbalas di dalam ujian kerana tindakbalas antibodi dengan bahan kimia yang mereka gunakan di dalam ujian. Tetapi itu bukanlah bermakna seseorang itu secara automatiknya dijangkiti penyakit itu. Ia bukannya secara automatik.

Di sana terdapat faktor lain terlibat. Kelemahan sistem imun dan mekanisma tindakan kepada reproduksi virus itu. Apa saja yang bertindak seperti denyutan medan elektromagnet bermula. Itulah mengapa kebanyakan kes AIDS berlaku di dalam bandar-bandar besar, dan sedikit sekali di desa. Cuba anda pergi ke Denver dan anda akan tidak menjumpai kes-kes seperti ini.

S: Kenapa tu?Kerana di sana hanya gelombang elektromagnet mengapung bebas?

AB: Itu kerana pencemaran elektromagnet yang pekat di dalam bandar-besar kita. Masalah yang besar seolah-olah adalah stesen tv kita. Faktanya yang mereka menggunakan transmisi denyutan, transmisi kelas D untuk ketepatgunaan dan untuk mendapat gambar yang lebih baik dan jelas dan juga untuk mengelakkan masalah dalam penerimaan. Mereka juga menggunakan polarisasi berterusan secara tambahan. Tetapi transmisi sebagai ciri-ciri sebuah tv, mereka dapat lakukan ini pada AM di mana mereka tidak boleh lakukan ini pada FM. Ia sangat, sangat kompleks dan sangat payah. Tetapi dengan isyarat untuk tv, yang mana adalah AM atau fasiliti penyiaran AM Voice of America yang mana meliputi seluruh Afrika dan banyak tempat di dunia, yang mana menggunakan bermegawatt kuasa, ia juga modulasi denyutan kelas D. Dan ini menjana harmoni yang sangat besar dan ia sangat mengganggu fisiologi tubuhbadan. Ini mungkin kunci kepada apa yang berlaku kepada AIDS, peningkatan kes di dalam bandar-bandar.

Tetapi dia (Beardon) mendapatkan ini dan dia mendapat fakta bahawa kerajaan tahu sebabnya dan mereka mungkin tahu tahu penawar dan uh boy!...mereka datang kepada dia. Ini adalah sebahagian daripada polisi kerajaan, meraka tidak mahu penawar AIDS, itu adalah sebahagian dari program kawalan populasi. Tentera Laut telah membuat anggaran beberapa tahun dahulu di atas satu kajian sulit berapa banyak orang dijangkiti AIDS dalam tahun 2000, sebagai contoh. Kajian komputer mereka menjelaskan menjelang tahun 2000 di sana tidak manusia atau haiwan, di atas muka bumi yang tidak ada virus ini di dalam tubuh mereka. Dan mereka tidak tahu berapa banyak akan mati atau berapa lama mereka akan bertahan jika ada keturunan manusia yang tinggal.

Itu adalah kajian Tentera Laut (Amerika). Ia sangat sulit. Seorang rakan mendedahkannya dan Tentera Laut berhati-hati dalam mengambil tindakan ke atasnya. Memanglah dia telah mengancam keselamatan tetapi mereka tidak mengambil tindakan kerana jika mereka mengambil tindakan, dia akan mempunyai hak untuk tahu mengapa dan berusaha untuk mendedahkannya kepada orang ramai dan ini sudah tentu bukan yang Tentera Laut inginkan. Jadi mereka tidak mengambil tindakan ke atasnya. Sebaliknya mereka jumpa cara lain dan mereka dapat mengatasi dia, menyekat kebebasannya dan menggagalkanya. Tetapi dia telah pergi kepada khalayak atas hal ini dan kajian Tentera Laut tersebut dan Beardon telah berkata hal yang sama. Ia memulakan peningkatan kadar yang maju, dan dia berkata ia akan di luar kawalan 5 tahun seterusnya. Ia telah pun menjadi di luar kawalan di Afrika.

S: Modulasi kelas D ini, adakah anda mepunyai tv untuk memproses ia untuk menjadikannya merbahaya?

AB: Tidak, ia tidak dapat berbuat apa-apa dengan penerima. Ia adalah pemancar isyarat dengan sendirinya. Jika anda duduk berdekatan dengan dengan pemancar atau di dalam jarak yamg munasabah, anda akan mengukuhkan kriteria kekuatan medan, dan saya tidak tahu apa permulaan ini semua, tetapi jika anda teradiasi melalui isyarat dari pemancar ini, jika anda benar-benar dekat denagn menara fizikalnya yang sebenar, pemancar itu, anda akan teradiasi dan ini akan menjejaskan fisiologi anda.

Sekarang di sana ada contoh yang baik berkenaan ini. Pengukuran telah dibuat tentang perkara ini Portland, Oregon. Oregon mungkin unik dalam perkara ini di mana mereka mempunyai FM, AM dan pemancar tv di Gunung Olympia, dan itu satu koleksi yang tidak baik bagi pemancar-pemancar di satu lokasi. Berdekatan pemancar-pemancar tersebut adalah kediaman awam, orang tinggal di sana.

Kadar leukimia sangat tinggi di Portland, dan seorang doktor persendirian telah membuat kajian sendiri atas hal ini dan membuat hubungan apa yang berlaku, apa yang berbuat, kembali kepada sejarah kes, sejarah keluarga dan pelbagai lagi. Dia telah menjumpai orang yang tinggal di sekitar pemancar akan dijangkiti leukimia yang teruk dan dia hanya akhirnya menimbangkan yang jika mereka tinggal cukup jauh, kadar kematian leukimia adalah 100%. Di sana tiada pengeculian. Jika mereka bergerak keluar dari kawasan itu mereka akan dapat diselamatkan sebaik mereka tidak pernah menerima keadaan sebegini.

Tanda-tanda fisiologi di kawasan pemancar di dalam sebatu atau atau sangat-sangat keras. Orangramai tahu akan ini, dalam kes tertentu, mereka merasakannya dan berkata , "Saya tidak suka duduk di sini, mari pergi ke tempat lain," dan mereka pergi ke tempat lain dan menghindar darinya.

Saya telah berada di sana sekali dulu dengan seorang rakan bernama Bill yang bekerja sebagai ketua jurutera di stesen tv, AM dan FM tempatan di Portland dan selalu membuat senggaraan di bahagian pemancar. Dia berkata dia benci pergi ke sana. Dia berkata jika anda berada di sana selama satu setengah jam kepala anda akan sakit, dan anda tidak dapat berfikir secara waras.

Anda berjalan ke pintu dan mereka mempunyai tiub floresen ini di luar pintu, ia bercahaya siang dan malam. Dia memberitahu saya, "Itu bukanlah mempunyai wayar kepada apa saja." Saya berkata,"Apa yang kamu kata tidak ada wayar?" Dia berkata, "Di sana tidak ada hubungan(seperti wayar/kabel untuk mengalirkan arus elektrik). Kamu boleh memegang benda-benda di tangan kamu dan ia akan bercahaya seperti lampu pokok krismas. Itulah yang menunjukkan banyaknya RF di bangunan ini. Kami telah mengetahui tentang ini lama selama kami di sini. Mereka mempunyai masalah
di mana ada peralatan yang mengering sendiri terutama sekali peralatan solid state yang mudah terjejas dengan benda-benda seperti ini. Dia berkata ,"Kamu tidak akan ingin berada di sini terlalu lama. Saya juga tidak mahu. Saya hanya ke sini untuk bekerja.. Bila saya balik ke rumah saya mengambil masa untuk hilangkannya. Ia mengambil masa semalaman". Ia mengganggu fungsi normal otaknya. Dia tidak dapat berfikir apa yang dibuat, untuk apa dia ke sana, apa peralatan yang hendak di ambil atau apa yang sebenarnya dia bekerja. Pemikiran lanjutannya telah hilang.

S: Modulasi kelas D ini, adakah ia scalar?

AB: Tidak, ia menghasilkan bahagian RF dan bahagian harmoni yang mana adalah pemusnahan dan ia mungkin satu dari komponen scalar. Saya tidak fikir sesiapa ada melakukan kajian berkenaannya. Tetapi ia tidak berbuat dengan sengaja. Lihat, pemancar jenis tiub dan semuanya ini adalah tiub pemancar yang amat besar, semuanya menghasilkan sebahagian tenaga tinggi dan sebahagian transmisi jenis solar tanpa bermaksud untuknya. Ini adalah sebab mengapa, apa jua pemancar AM biasa menghasilkan sebahagian tenaga tinggi, dan jika anda mahukan penerimaan seberang laut, anda perlukan penerima jenis tiub terutama sekali yang direka oleh T. Henry Morey dan Tesla dalam tahun 1930an, untuk mendapat penerimaan yang konsisten dari seberang laut. Penerima solid state ini bernilai untuk sesetengah bahagian, ianya bukan untuk kegunaan komersil. Ia tidak berfungsi dengan baik. Mereka kehilangan sebahagian komponennya. Mereka kehilangan tenaga tinggi yang mana anda perlukan untuk memasukkan semula di dalam pemprosesan isyarat untuk mencegah kesan kelayuan yang teruk yang mana secara normalnya terjadi.

S: Bolehkah mereka letakkan 'mesej tersembunyi ini' pada CD atau kaset?

AB: Tidak pada pita magnetik kerana anda mempunyai julat frekuensi yang sangat terhad untuk ia bekerja. Mereka mungkin buat ini pada cakera laser. Mereka tidak buat ini pada CD kerana julat frekuensinya sangat menghadkan ia.

S: Adakah ada apa-apa yang dapat digunakan untuk melindungi diri dari ELF dan gelombang-gelombang ini?

AB: Ya, di sana ada satu alat dan saya mempunyai satu darinya. Saya tidak mengujinya lagi, ia adalah pertama kali saya lihat. Kami akan membuat ukuran untuk melihat apa yang ia boleh buat, peranannya. Tetapi di sana telah pun ada alat yang membantu dan tetap membantu. Di sana lebih dari satu pencapaian. 7.83 hertz resonan manusia adalah satu dari yang dapat dipercayai. Ia hanya dalam 35% berkesan. Ia tidak membantu setiap orang, tetapi ia sangat membantu.


No comments:

Post a Comment